GNF » Go No Further

Med Noah vil du spare tid på at lokalisere dit udstyr.

Gnf.dk (GoNoFurther) er en virksomhed der udvikler software systemer. Virksomhedens grund idé er at mennesker skal indvolveres i bygningen af de systemer de selv skal bruge. Siden 1996 har gnf.dk arbejdet hårdt på at udvikle systemer som er meningsfulde og brugervenlige.

Gnf.dk's fokus er udvikling af web applikationer og systemer i samarbejde med kunderne - og ved at udnytte viden og erfaring omkring Asset Management og andre områder. Udvikling foregår primært i PHP, MySQL og Javascript.

Snail Mail:

gnf.dk
Finsensvej 46D 1tv.
DK-2000 Frederiksberg
CVR: 16143103

support

Kontakt Information

Vi vil så gerne vide lidt om hvem der prøver vores produkt. Så vi håber du vil udfylde nedenstående.

Kontakt

Har du spørgsmål til Noah, har brug for support eller noget helt tredie, få fat i os ved hjælp af denne formular.

Connecting the dots!
Få kontrol over dit IT miljø med Noah!

Noah er et system der vil hjælpe dig med at få kontrol over dine assets, kunder og leverandører ved at integrere asset database (CMDB) med andre forskellige systemer så som ticket system (change management), workflows og order system. Det er ikke kun om at følge assets. Noah er et ITIL inspireret system der hjælper med at styre den daglige drift.

Værdier Noah bringer til din forretning.

Leverandører Kontrol Økonomi Personale Forretningen

Kontrol

Hvor er din hardware, software and licenses placeret eller benyttet.

Overblikket over kundens portfolie af assets, forbindelser, ip addresser, projekter og løsninger giver din virksomhed muligheden for at levere proaktiv service og bedre oplevelser for dine kunder.

Værdi opnået:

Forretningen: Bedre service niveau.

Personale: Tid til overs til andre spændende opgaver. Arbejds tilfredshed.

Økonomi

Spar tid og penge ved simpel licens styring og hurtigere lokalisering af udstyr.

Forretningen

Lever hurtigere og bedre service til dine kunder.

IT Audit. Ofte et skræmmende ord. De vil kigge ind i din software licenser, niveauet af kontrol og compliance med dine processer.

Værdi opnået:

Økonomi: Besparelser på licenser

Forretningen: Færre bemærkninger på Audit rapporten.

Personale

Personalet sparer tid hver dag og er mindre frustrerede. Et værktøj til det hele.

Hændelser. Der sker noget hele tiden. At kunne følge en enhed, forbindelse eller kundes tickets/events kan hjælpe på mange niveauer. F.eks. godkendt Audit rapport. Og personalet sparer tid ved en nemmere måde at arbejde med tickets og kunne skabe transparens og levere bedre service til kunden.

Leverandører

Hav kendskab til hvor og hvornår dit hardware, software eller licenser er indkøbt.

Fremskaffelse af den rigtige reservedel til den rigtige lokation til korrekt tidspunkt.

Kunders udtalelser

En af de bedste måder at se om et produkt er godt, er at lytte til eksisterende brugere/kunder.

Kombit logo
KOMBIT valgte NOAH som Servicedesk system fordi det gav os mulighed for at understøtte vores InternIT på en hurtig, nem og effektiv måde. Noahs opbygning giver os mulighed for at tage implementering i små skridt så det bliver nemt for både supporten og brugerne at vænne sig til systemet. Læs videre

Hvad gør Noah anderledes fra andre ITAM systemer?

Noah screenshot
Noah er bygget til at omfavne så meget af din drift som muligt.
ITS er bygget til at håndtere changes og give dit personale værktøjet til at levere excellent service.
Hold information tæt på. Relevant information endnu nærmere.
Erstat regneark med IT Asset Management!
Du kan benytte email til opdatering af tickets. Så sikr at din imap konto er unik.

Noah bringer muligheder og fokus ind i din drift

1.Noah er bygget til at omfavne din drift.
2.Tickets håndterer changes og andre daglige operationer og giver dit personale værktøjet til levering af service.
3.Hold information tæt på. Relevant information endnu nærmere.
4.Giv personalet bemyndigelse til at være i kontrol og styrke deres service leverance. Få tilfredse kunder.
5.Fokus på brugervenlighed og let tilgængelige funktioner.
6.Du kan benytte email til opdatering af tickets. Så sikr at din imap konto er unik.
  7.Følg software compliance med audit/governance krav.
  8.Admininstrer assets/enheder fra indkøb til nedtagelse.
  9.Datacenter breakdown? Dit personale vil få reduceret reaktionstid! (De kan finde tingene).
  10. Styrk din position og værdi i markedet i relation til f.eks. certification ved en ISO 27001 Certification.
  11. Det handler om maksimering af produktivitet, lifespan og oppetid ved kontrol og hverdagens tids- og økonomiske besparelser.
  12. Daglige besparelser i tid og penge, også over længere tid - og stadig nemt at bruge.