Noah er et system der vil hjælpe dig med at få kontrol over dine assets, kunder og leverandører ved at integrere asset database (CMDB) med andre forskellige systemer så som ticket system (change management), workflows og order system. Det er ikke kun om at følge assets. Noah er et ITIL inspireret system der hjælper med at styre den daglige drift.
Hvor er din hardware, software and licenses placeret eller benyttet.
Overblikket over kundens portfolie af assets, forbindelser, ip addresser, projekter og løsninger giver din virksomhed muligheden for at levere proaktiv service og bedre oplevelser for dine kunder.
Værdi opnået:
Forretningen: Bedre service niveau.
Personale: Tid til overs til andre spændende opgaver. Arbejds tilfredshed.
Spar tid og penge ved simpel licens styring og hurtigere lokalisering af udstyr.
Lever hurtigere og bedre service til dine kunder.
IT Audit. Ofte et skræmmende ord. De vil kigge ind i din software licenser, niveauet af kontrol og compliance med dine processer.
Værdi opnået:
Økonomi: Besparelser på licenser
Forretningen: Færre bemærkninger på Audit rapporten.
Personalet sparer tid hver dag og er mindre frustrerede. Et værktøj til det hele.
Hændelser. Der sker noget hele tiden. At kunne følge en enhed, forbindelse eller kundes tickets/events kan hjælpe på mange niveauer. F.eks. godkendt Audit rapport. Og personalet sparer tid ved en nemmere måde at arbejde med tickets og kunne skabe transparens og levere bedre service til kunden.
Hav kendskab til hvor og hvornår dit hardware, software eller licenser er indkøbt.
Fremskaffelse af den rigtige reservedel til den rigtige lokation til korrekt tidspunkt.
En af de bedste måder at se om et produkt er godt, er at lytte til eksisterende brugere/kunder.